Friday 22 May 2015

Balerin Kız / Ballerina Girl

İlkokuldayken bale dersine göndermişti beni ailem. Bir kere gittim ve o son oldu. Bir daha da gitmek istemedim. Sonradan düşündüm neden istemediğimi. Sevmediğim bale değildi. Kurs Bornova'daydı, bizim ev Karşıyaka'da ve o aradaki mesafe bana o zaman çoooooooook uzak gelmişti ve çok garip hissetmiştim kendimi. Gerçi sonradan ailemden 1500 km uzakta okudum ve simdi de 3000 km uzakta yaşıyorum ama o zamanki garip his yok. Acaba bale miydi öyle hissettiren bak şüphelendim şimdi. 

 Neyse konu benim bale maceralarım değil bu çikolata renkli balerin kızımız. Hani bir balerin fare vardı, ondan esinlenerek yaptım. Bu kıza çok tatlı ve çooook uzaklarda bir arkadaş hayal ediyorum, bu hayalim gerçek olursa -ki olma ihtimali yüksek-,hem buradan hem de instagram hesabımdan paylaşırım.
 Bu arada ergenlik yıllarımın müzik programı Müzik Yelpazesi ve sunucusu Sezen Cumhur Önal'ı da yad edeyim. Yaşı tutmayanlar bilmez ne yazık ki... "Çikolata renkli şarkıcı" diye sunardı siyahi şarkıcıları. Sevimli adam... Ay nerelere gittim yine...
Ben sizi çikolata renkli balerin kızımın resimleriyle başbaşa bırakayım...Şimdiden mutlu hafta sonları...
 I'm happy to introduce to you my new ballerina girl. She is cute, talented and adorable. I was inspired by my previous work: Ballerina Mouse
 Have a lovely weekend.

2 comments:

Popüler Yayınlar