Saturday 4 June 2016

THEODOR(A) THE BEAR

Ayıcık Theodor, Zoomigurumi 5 kitabından, Little Aqua Girl'ün tasarımı. Aslında orijinali erkek ve adı Theodor ama ben kız versiyonunu yaptığım için adını Theodora koydum.
Yapması keyifliydi ve bızdık pek şeker oldu. Sahibi belli ve gitmek için sabırsızlanıyor. 
Güzel hafta sonları...




Theodor the Bear is Little Aqua Girl's design in Zoomigurumi 5.
Because I made the girly version of it, I named her Theodora! :)
It was fun to make it.
Have a lovely week...




7 comments:

  1. Beautiful, I love the pretty bear.

    ReplyDelete
  2. ben de artık paylaşım yapmıyorsun sanıyordum... son postumuna bıraktığın yoruma yanıt olarak yazmıştım... buraya da gelip aynısını eklemek istedim... umarım çözüm olur...

    ellerine sağlık, ayıcığın çok tatlı olmuş...
    güzel günler.... sevgiler...

    Şu yolla çözümlemeye çalış:
    feedburner.google.com/fb/a/myfeeds adresine git.Feed title yazan yerin altında blog adın var ise ona tıkla...yok ise Burn a feed right this instant yazan yerin altındaki kutucuğa blog adresini yaz, next butonlarına tıklayarak sonunda dek işlemi tamamla...Bu işlemi tamamladığında bir sayfa açılacak (blog adın önceden var ise üzerine tıkladığında da aynı sayfa açılıyor) oraya gel ve en üstte mavi renkteki "edit feed details" yazan yere tıkla...açılan sayfada "save feed details" yazan yere tıkla... ve "http://feeds.feedburner.com/" yazan yerle birlikte hemen yanındaki kutucukta bulunan yazıyı bir yere not al, sonra bloguna gel, kullanıcı panelinden ayarlar bölümüne git, en alttaki diğer e tıkla... kayıt içerik takibi yeniden yönlendirme url si yazan yere yaz... son olarak sayfanın sağ üstündeki ayarları kaydet bölümüne tıkla...

    Ben her defasında bu yöntemi uyguluyorum... bazen çok kez denediğim oluyor... oluncaya dek uğraşıyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim, yeni bir post yayınladığımda deneyeceğim. Sevgiler...

      Delete

Popüler Yayınlar