Tuesday 13 January 2015

Sonnensegel Shawl

 2015'in ilk blog yazısı bu atkı-şala kısmetmiş. Aslında favorim tığ işi, şiş ile örmekle pek aram yok ama bu şalı görünce dayanamadım aldım şişleri elime. 

Here is the first blog post of 2015!
Normally I am not a knitter, I preffer crocheting but when I saw this shawl on Pinterest and Ravelry I was just in love with it and I wanted to make it.

 Bunu örmeye yılbaşı tatili için gittiğim İzmir'de başladım. Annemin evine yakın, şirin bir yün dükkanı var; Doruk Yün. Eğer kafanızda bir proje varsa ve nasıl malzemeler istediğinizi aşağı yukarı biliyor fakat karar veremiyorsanız, tatlı dilli, güler yüzlü ve sabır küpü Betül Hanım sizle birlikte düşünüp yardımcı olacaktır. Kendisine tekrar buradan selam ve teşekkürlerimi gönderiyorum. 

I have been to Izmir, Turkey for Christmas holiday. I bought the yarn there. I knitted this shawl with Alize Angora Gold. It's a Turkish brand.

 İplerimin markası Alize Angora Gold. Ben sonuçtan memnunum ama biraz daha uzun olsaydı da fena olmazdı lakin ip bitince yapacak birşey yok. 

I like it very much but maybe it would be nicer if it was a bit longer. But I had to stop because I ran out of yarn and now I am 3000 km away from Izmir!  


Mutlu günler...
Have a happy day...

14 comments:

  1. Replies
    1. Teşekkürler parıldayan çiçek, sevgiler...

      Delete
  2. Ellerinize emeğinize sağlık süper olmuş. Renk uyumu harika .İyi günlerde kullanın .Sevgiler..

    ReplyDelete
  3. değişik, görmediğim bir model, çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Noblesse, modelin farklı olması dikkatimi çekti benim de ve hemen yapılacaklar listesine eklendi o yüzden. Sevgiler...

      Delete
  4. Super pretty! Great colors. Happy New Year!! Greetings from your new follower
    Nata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot Nata! Happy new year! Greetings.

      Delete
  5. Ne güzel olmuş sıcacık görünüyor, güle güle giyin... Sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. Sağ olun, göründüğü gibi sıcacık. Beğenmenize sevindim, sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Wow, so beautiful! Cok güzel

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar