Saturday 2 March 2013

Bugünün Renkleri / Colours of Today




















Meteorolojiye göre, bu senenin son soğuk, gri haftasonunu yaşıyoruz. Umarım öyledir zira aylardır güneş yüzü görmedik desem abartmış olmam.
 Bahar kıpırtılarını hisseden tek canlı insan değil tabii ki. Haftalar önce kara aldırmadan yeşil yapraklarını topraktan çıkardı laleler sümbüller ama daha çiçeklenmeye cesaretleri yok bekliyorlar sabırsızca.
Kuşlar son birkaç gündür birbirleriyle yarışırcasına şarkı söylüyorlar. Bahçedeki kuş evinin ziyaretçileri çok bakalım yuva olarak seçen olacak mı? Onları izlemek ve dinlemek ne keyifli...
Soğuk hava, bu sabah bisikletime atlayıp çarşı pazar gezmeme engel olmadı tabii ki. Bu biberlerin renklerine bayıldım, ne yapacağım bunlarla henüz karar vermedim, kütür kütür yiyebilirim de :)

Renkli tahta boncuklar da bugünün ganimetlerinden...

Gelelim battaniyeme...Dün bitirdim. BattaniyeCİK desek daha doğru zira ipim de bitti sabrım da...Ola ola diz üstü battaniyesi ya da çocuk battaniyesi oldu. Ama yine de güzel oldu bence. Bundan arka arkaya çift kişilik battaniye yapan Matt'i tekrar tebrik ediyorum. Uyumuyor galiba hic... Benim kol, parmak ağrıdı bile bu battaniyeciği yapana kadar. Eh orta yaş dedikleri yaşta el işlerine merak sararsam olacağı bu! :)




Mutlu hafta sonları...

I have finished my small, colourful blanket. Before I started, my intention was to make a bigger one but I ran out of some colours and patience. I congratulate Matt for making this and this beautiful blanket.
In Holland we have been having gray and cold weather for a long time, hopefully sunny days are not far away.
Cheering myself up with colours....
Have a colourful weekend!



6 comments:

  1. Senin bu evinde çiçek bulundurma huyuna bayılıyorum :) Battaniye süper olmuş bence, ellerine buz koy ağrısı geçer gider ama bu güzellik istediğin sürece senin :) güzel günlerde canımcım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serpiliiim ne güzel yorum bu , tesekkürler canim...çiçek aşkım çocukluğumdan beri var...mutlu ediyorlar beni verdikleri güzel enerjiyle...

      Delete
  2. Çok kıskandım gözlerinin içine bakmama rağmen benim siyah lalelerim daha açmadı....:)) Bu arada battaniye harika olmuş....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Ayşegül Hanım, umarım laleleriniz en kısa zamanda acarak sizi güzellikleriyle mest ederler :)

      Delete
  3. Lalenin rengi ne kadar güzelmiş öyle..Battaniye de motifleri küçük olduğu için yormuştur herhalde ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler lila, motifleri küçük tuttum, güzel oldu ama yaparken pösteki saymak gibi oldu :)

      Delete

Popüler Yayınlar